Vi-l prezint pe RareEi??, partenerul meu de antrenament!
RareEi?? este un ectomorf extrem, punA?nd foarte greu masa musculara sau Ei??esut adipos. De aceea, alimentaEi??ia ( 4-5 mese pe zi ) Ei??i odihna sunt foarte importante. Antrenamentele de forEi??A? trebuie sa fie scurte ( maxim o ora ) Ei??i intense.
Cu un job de birou Ei??i teren solicitant, RareEi?? nu a reuEi??it sa facA? totul perfect Ai??n aceste 4 luni de cA?nd s-a apucat de sala, dar a respectat programul Ai??n proporEi??ie de 80% Ei??i iatA? ca rezultatele nu au Ai??ntA?rziat sa aparA?.
A reuEi??it sa dea jos puEi??inul Ei??esut adipos pe care Ai??l avea Ei??i a reuEi??it sa punA? 7-8 kg de masa musculara de calitate. RareEi?? a folosit ca supliment doar o proteina de tip whey. Recomand celor care sunt ectomorfi sa nu mai foloseascA? „gainere” din comerEi?? acestea fiind pline de zahar Ei??i creeaza o senzaEi??ie de saEi??ietate, fiind foarte greu sa mai mA?ncaEi??i Ei??i mesele necesare. Va puteEi??i transforma shake-ul proteic de dupA? sala Ai??n „gainer”, adA?ugA?nd la proteina de tip whey o banana, o lingura de miere Ei??i suc natural de portocale.
FelicitA?ri RareEi?? Ei??i aEi??teptA?m noi poze cu evoluEi??ia ta !

Leave a reply